🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشقِ بـے فتوشاپ!

(ثبت: 260543) خرداد 16, 1402 
عشقِ بـے فتوشاپ!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱)

دوربینِ چشـمِ من صبحانہ‌لازم گشتہ است

باز در قلبِ طبیعت عڪسِ خوشبختے بگیر!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

ڪرده پُر عڪسِ عـــــروسِ مهربانِ زندگے

دوربیـــنِ داروین را صبـــحِ زودِ عــاشقے!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے. هند. دهلے‌نو
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درو

    صبح و روز شما بهشت

    چرا درگیر بزرگوار؟