🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر ظهور

(ثبت: 244043) دی 12, 1400 

 

دعاهای ظهورت در قنوت دست هایم
تمنا می کنند تو را
کی می آیی ؟!
دل ما را به لبخند سلامی خوش کنی..
تا خوش کند عطر ظهورت کیهان جهان را

#هادی_همتی

 

 

 

 

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 12, 1400

    . درودها نثارتان 🌺.
    . استاد ارجمند سروده زیبایتان را خواندم و دقایق طولانی بر بند بند آن تفکر کردم . . عالی بود . . عالی 🌺
    . مقدمتان گلباران . . بسیار خوش آمدید 🌺🌹🌺
    . در انتظار اشعار دیگرتان هستم .
    . روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. هادی همتی

    دی 12, 1400

    سپاس از شما عزیزان که شعر بنده را خواندید
    منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان هستم

  3. صفا یغمایی

    دی 12, 1400

    سلام جناب همتی
    مختصر
    مفید
    زیبا .افرین برشما
    تا خوش بو کند عطر ظهورت کیهان را
    💐💐💐👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا