🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر می تازد، تنهایی را

(ثبت: 225115) اردیبهشت 28, 1399 

 

خرداد بارید بر آدم هاَ
و من در غروب تلخ بادهای هار
در انتهای یک شب تار
در تخیل روزهای گذشته
لابه لای کوچه های تنگ
تشنه در تکرار بوسه ها
ماهی ها را به یاد می آورم
تو را به یاد می آورم
لبِ برکه ی من
شعر، می بالد به رنگِ پاکِ تنهایی
و بوی عطرت
و بوی تندِ عطرت
پیچیده باز در قصرِ تنِ خویش
بیا
و بکش صدا را
بکش طلوع خویش را
در قاب قلب عشقت، فریاد بزن دوباره….

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 28, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا