🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عمر

(ثبت: 227281) خرداد 19, 1399 
عمر

 

ما کجای این میله های زندان ایستاده ایم
که زمان می تازد به سوی ناکجا آباد؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    خرداد 19, 1399

    درودها آقای نعمت پور عزیز
    بسیار عالی
    نویسا و مانا باشید👏👏🌹

    • درود بر شما
      ممنونم از حضور و همراهی مؤثرتان
      نفس هایتان شاعرانه
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا