🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غروب حادثه هایت

(ثبت: 262554) مرداد 11, 1402 

 

تو
از تبار کدامین بهار سرسبزی
که رود
در مقابل تو
چشمه چشمه
می روید
تو
از عبور کدامین فصول شریانی
که خون
به رگ رگ تو
تشنه تشنه
می جوشد
هنوز قافله هایت
بهانه جوی دلند
غروب حادثه هایت
عجیب دلگیرند…

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    مرداد 11, 1402

    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  2. .مینا .تمدن خواه

    مرداد 11, 1402

    درود بر شما🌹

  3. درود تان باد 🌺🌺🌺

  4. فیروزه سمیعی

    مرداد 11, 1402

    درودتان باد جناب استاد معصومی ادیب گرانقدر🌞
    بسیار وزین و ارجمند سروده اید 🌹☘️🌺
    زنده باد👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘️

  5. مهرداد مانا

    مرداد 11, 1402

    سلام
    اینجا من یک پیشنهاد دارم البته پررویی ست ولی چه کنم دیگر طاقتم نمی گیره :
    واژه ی ” در ” را حذف کنید . یعنی به جای “در مقابل” همان “مقابل” به نظرم کافی ست .

    • علی معصومی

      مرداد 11, 1402

      سلام مانا جان
      اگر با توجه به وزن جمله بعدی باشد نظر شما عالیست
      از نظر منضمون
      در مقابل بو
      معنی سنگینتری دارد
      در مقابل یا در ساحت تو
      🌹🌹🌹

  6. نسرین حسینی

    مرداد 12, 1402

    درودها برشما جناب معصومی زیبا قلم
    عالی بود مثل غزل هایت
    🌺🌺💚💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا