🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غریق

(ثبت: 260121) خرداد 2, 1402 
غریق

هر انتخاب پای تو اجباری
دریا ببین که عاقبتم با تو
من در خلیج حادثه ام اما
چون هاله ای مقابل دنیا تو

جایی که غسل داده شدم در آن
در فصل های ساکن تابستان
وقتی که سنگسار شدم در شن
جرمم شده معاشقه در باران

ساحل نوازشت شب طوفانی
بر صورتی که سوخته عادت بود
هر دست و پا زدن شده بی مورد
وقتی زمین به فکر خیانت بود

چون قایقم کلافش از آهن بود
من دوستت شدم تو ولی دشمن
پارو شکست در خم طوفان ها
دریا تو عشق کشته شده در من

در انعکاس نور نگاه ماه
با طعمه ای به نام تو افتادم
من آن غریق یخ زده در رویا
اینگونه شد به دام تو افتادم

 

برهان جاوید
بیست و یکم خرداد هزار و سیصد و نود و نه

 

 

 

نظرها 10 
  1. معین حجت

    خرداد 2, 1402

    درود جناب جاوید👏👏👏💐

    • برهان جاوید

      خرداد 2, 1402

      درود استاد حجت گرامی
      بسیار سپاس از لطف و نگاه پر مهرتان
      در پناه حق مسرور و پیروز باشید

      🌹🌹🌹🙏🙏🙏❤️❤️❤️

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 2, 1402

    جناب جاوید ارجمند
    درود بر شما زیبا سروده اید
    💐🌿💐🌿💐💐🌿💐🌿

    • برهان جاوید

      خرداد 2, 1402

      سرکار خانم خیاط پیشه گرامی
      درود و سپاس از حضور و نظر سراسر لطف تان
      در پناه حق🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  3. غلامحسین جمعی

    خرداد 2, 1402

    در انعکاس نور نگاه ماه
    با طعمه ای به نام تو افتادم
    من آن غریق یخ زده در رویا
    اینگونه شد به دام تو افتادم
    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم چناب
    برهان جاوید

    دستمریزاد عزیز بزرگوار زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏

    • برهان جاوید

      خرداد 2, 1402

      درود جناب جمعی گرامی
      سپاس بیکران از لطف و بذل مهر به این حقیر
      شاگرد نوازی می کنید استاد
      🌹🌹🌹❤️❤️❤️

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 2, 1402

    احسنت
    سلام و درود
    زیبا سروده اید

    • برهان جاوید

      خرداد 2, 1402

      درود و سپاس از نگاه زیباتان جناب رضاپور گرامی
      🌹🌹🌹

  5. سیمین حیدریان

    خرداد 9, 1402

    درودها استاد👏👏👏🌹

    • برهان جاوید

      خرداد 9, 1402

      درود سرکار خانم حیدریان گرامی
      سپاسگزارم از لطف و نگاه ارزشمندتان
      🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا