🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل دعا

(ثبت: 210234) خرداد 5, 1398 

باران که میبارد
یادتومی افتم
میلغزدروی گونه هایم
قطره های ریز شبنم
دلم حالی به حالی میشود
ازغم وماتم خالی میشود
دل من میخواهد
بروم زیرباران
ازدلتنگیهایم
برایت شعربگویم
وبرای بودنت
غزل دعابخوانم
فاضله هاشمی”غزل”

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    خرداد 5, 1398

    یاد آور

    بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران
    ….

    لحظه یِ اُنس با باران همرا با نجوای درونی …

    سربلند باشید به مهر

    🌿🌸🌸🌸🍃

  2. محمدرضا

    خرداد 5, 1398

    مگر میشود شاعر بود و باران را دوست نداشت..

    زیبا سرودید

  3. جواد مهدی پور

    خرداد 5, 1398

    درود بر شما بانو هاشمی گرامی

    زیباست💐💐💐💐💐

  4. طارق خراسانی

    خرداد 5, 1398

    سلام بر غزل خانم

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🌿👏👏👏

  5. محمدعلی رضاپور

    خرداد 6, 1398

    درودتان🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا