🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل ِ آمدنت

(ثبت: 3786) فروردین 15, 1396 
غزل ِ آمدنت

بسکه  گل کرده  هوا  در گذر  ِ عطر  ِ تنت

بوسه  باران   شده  در  هر  نفسی  پیرهنت

وای از آن  خنده ی  لبریز    ِغزلواره ی تو

آشکارا   شده   در   پشت    ِ غزل  آمدنت

خشکسالی    مرا    اِذن    ِ شبابی   بفرست

گل  بده گل که پر از سبزه  شده  انجمنت

من   و   تنهایی  و  یک  شام  ِ غریبانه   بیا

بر در  ِعشق   ِتو  جا  مانده  غریب ِ وطنت

پشت ِپر چین ِدری بسته هوا تف زده است

می کشد  شعله  نفس  تا  بدرخشد  سخنت

نذر ِدیدار تو  آئینه  شدن  سهم  ِکمی ست

نسترن   داغ    ِ شقایق   زده   بر   یاسمنت

می  درخشی  چو  طلا  در  تپش  ِ  فاصله ها

می زداید  تب  ِ  غم  چهچه   ِ مرغ  ِ چمنت

نظرها 16 
  1. سحر جهانی

    فروردین 16, 1396

    درود بر شمابانوی عزیز…… 

    زیباست……

  2. مهران اسدپور

    فروردین 16, 1396

    درود بر شما بانو

    قلمتان نویسا باد به لطف الهی…

  3. معصومه عرفانی

    فروردین 16, 1396

    سلام بزرگوار بسیار زیبا سرودید

    برقرار باشید

    نذر ِدیدار تو  آئینه  شدن  سهم  ِکمی ست

    نسترن   داغ    ِ شقایق   زده   بر   یاسمنت

  4. جلال پورسلیمانی

    فروردین 16, 1396

    درود بانوی ارجمند

    بسیار زیبا

    آفرین بر شما

  5. فروردین 17, 1396

  6. حسن گائینی

    فروردین 18, 1396

    وای از آن  خنده ی  لبریز    ِغزلواره ی تو
    آشکارا   شده   در   پشت    ِ غزل  آمدنت

    درود مهربانو ارجمند 

    سپاس از اشتراک اثر زیبا و پر احساس تان 

  7. فرزاد امین اجلاسی

    فروردین 18, 1396

    درودها بزرگوار

    سروده ای زیبا و دلنشین و تصویر گر

    با مطلعی زیبا و سرشار احساس

    "بسکه  گل کرده  هوا  در گذر  ِ عطر  ِ تنت

    بوسه  باران   شده  در  هر  نفسی  پیرهنت"

    قلمتان همواره رقصان

  8. مهدی صادقی مود

    فروردین 20, 1396

    درودها سرکار خانم خیاط پیشه

    بسیار زیباست

    برقرار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا