🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل

(ثبت: 5443) بهمن 15, 1396 

با تو در تنهایی ام هرشب کبوتر می شوم 
بال در می آورم با بال بهتر می شوم

مثل رودی رو به دریا می روم در شعر هام
تا به دریا می رسم با موج پرپر می شوم

مقصد دیوانه ها یک عمر ایمان من است
با همین دیوانه ها یک شب برابر می شوم

مردبودن را دقیقن عده ای گم کرده اند
بر خلاف نیت نامرد باور می شوم

یوسفی کردم ته چاه نگاهت یافتم
اینکه دارم داغ با دست برادر می شوم

گاه مجنون بودن از یک شهر ، مومن بهتر است
گاه با خندیدن یک قوم کافر می شوم
جابرترمک