🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فتنه ی شهر ..

(ثبت: 1171) فروردین 21, 1395 

بسمه تعالی

دیدن صورت تو ، عادت این آینه هاست
آنچه دلگیر کند آینه را ، فاصله هاست

مرگ پایان غم انگیز گل افشانی نیست
هر بهار آینه ی پاسخ این مسئله هاست

عشق از پا نمی افتد ، اگر عاشق باشی
آنچه کمرنگ کند عاطفه ها را ، گله هاست

مهر ورزی کن و بگذار که گل خوش باشد
عمر مجموعه ای از سبزترین ثانیه ها است

دل آیینه اگر تنگ شود خرده نگیر
علت تنگدلی از کمی حوصله هاست

سخن از سلسله ی موی تو پیچیده بهم
فتنه ی شهر از آشفتگی سلسله هاست

لرزه ی بم که از آن سینه ی لرزان تو بود
خانه ویرانی من نیز از آن زلزله ها ست

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. مينا امينی

    فروردین 22, 1395

    درووود هنرمند عزیز 

    مانا باشید و موفق

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب محضرتان بانو امینی گرامی

      سپاس فراوان از حضور سبزتان

      ممنونم که هستید

      درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1395

    سلام حضرت استاد مهدی پور عزیز

    شاهکارتان را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی………………………………………………………………

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب و احترام محضر استاد گرانقدرم حضرت مستطاب طارق بزرگوارم

      خیلی خوشحالم از حضور سبز و گرمتان

      چقدر حضور آسمانیتان موجبات دلگرمی را فراهم می آورد

      ممنونم که تشریف آوردید مقدمتان گلباران مهربان سرورم

      برایتان سر فرازی روز افزون دارم

      زنده باشید

  3. زهره خسروی

    فروردین 22, 1395

    سلام و عرض ادب

    در محضرتان می آموزیم

    بسیار زیبا و استادانه سروده اید

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب محضر بانو خسروی گرامی

      از مهرتان سپاسگزارم

      لطف دارید

      زنده باشید

  4. مرجان مطلق

    فروردین 22, 1395

    سلام

    غزل زیبایی ست

    دستمریزاد

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب محضر بانو مطلق گرانقدر

      از حضور سبزتان سپاسگزارم

      ممنونم که تشریف آوردید

      سپاس از حسن نظرتان

  5. سید جواد جزایری

    فروردین 22, 1395

    سلام جناب مهدی زاده

    غزل استخوان داری ست

    احسنت

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب محضر استاد گرانقدرم جناب جزایری عزیز

      خیلی خوشحالم از حضورتان

      سپاس فراوان از مهرتان

  6. نگار حسن زاده

    فروردین 23, 1395

    درود بر شما جناب مهدی پور

    بسیار عالی بود

    موفق و پیروز باشید

    • جواد مهدی پور

      فروردین 26, 1395

      سلام و عرض ادب محضر بانو حسن زاده ی گرانقدر

      از حضور سبزتان ممنونم

      سپاس فراوان از مهرتان

      زنده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا