🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراموشت نمیکنم

(ثبت: 224678) اردیبهشت 5, 1399 

 

حتی اگر لحظه ای

خیالت را در سر نداشته باشم

از خدا مرگ خودم را می طلبم

مگر میشود فراموش کنم

چشمان قهوه ای رنگت

موهای بلُند عسلیت

رژ لب قرمزت

نام زیبایت

قلب مهربانت

دستهایت

آخ آخ دستهایت در

موهای ژولیده ام …

1398.01.14

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا