🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل رفتن

(ثبت: 234085) آذر 12, 1399 
فصل رفتن

 

تو هم خواهی رفت

ای عطر پاشیده بر ثانیه هایم

ای گل های خوشه ای صورتی رنگ

ای ارغوانم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 12, 1399

    درودها جناب نعمت پور
    بسیار عالی
    البته سطر اول را نتوانستم دریابم، شاید چیزی از قلم افتاده
    برقرار و بهروز باشید
    💐💐💐💐💐💐💐

    • درود بر شما
      مهربانی و امید
      در یادها می مانند
      مانا و ماندگار باشید
      در پناه حق
      🌹🌹🌹🌹

  2. درود زیباست
    شادکام باشید
    💐💐🌿🌿🍃🌹🌹

    • درود بر شما
      سپاس از حضور و همراهی گرمتان
      در پناه حق
      🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا