🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فونتِ نوراپی‌نفرین

(ثبت: 253552) آذر 8, 1401 
فونتِ نوراپی‌نفرین

 

دستِ‌کم
سه‌بار می‌میرم!

_ برایِ او
_ بدونِ او
وَ،
برایِ همیشه!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):