🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قالِ دل

(ثبت: 253574) آذر 9, 1401 
قالِ دل

 

خبر به شهر برید و مرا به دار کشید

که حزبِ باد شده کرطنابِ حاملِ من!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):