🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قبله ی حاجت

(ثبت: 261833) تیر 22, 1402 
قبله ی حاجت

در دل ِ وسوسه ام شوق ِ کسی بود نبود
غیر ِ تو با من و دل هم نفسی بود نبود
سایه ی زمزمه ات بر لب ِ من می لغزید
فاصله بین ِ من و سایه بسی بود نبود
حس ِ تو در نفسم بوی شکفتن می داد
قبله ی حاجت ِمن جز تو کسی بود نبود
سجده ی نافله ام شرم ِ نگفتن دارم
چون دل ِ عاشق ِ من ملتمسی بود نبود
با دلی خسته دگر فرصت ِ پروازی نیست
از ازل قسمت ِ من جز قفسی بود نبود
پیچک ِ سبز دلم خاک ِ درت می بوسید
چون طلا در گذرت خوار خسی بود نبود

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    تیر 22, 1402

    سلام و درود

    زلال باده ی نابی از طلای ناب معرفت نوشیدم
    هرکجا هستید در پناه خدا شاد و سلامت باشید

    درپناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. علی معصومی

    تیر 22, 1402

    شب سینایی طور از قبسی بود نبود؟
    اَرنی گفتی و بانگ جرسی بود نبود؟

    پی گمگشته خود بی سر و بی پا بودی
    در سرت حال و هوای هوسی بود نبود؟

    تلخ و شیرین شرنگی که به ما داد فلک
    مزه اش تکه ای از سیب گسی بود نبود؟
    ♤♤♤♤♤
    درودها بر شما
    بانو خیاط پیشه ارجمند
    زیبا سروده اید
    ♡♡♡♡
    🌹🌹🌹🌹

  3. برهان جاوید

    تیر 22, 1402

    حس ِ تو در نفسم بوی شکفتن می داد
    قبله ی حاجت ِمن جز تو کسی بود نبود

    درود
    بسیار زیبا و روح افزا
    🌹🌹🌹👏👏

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 22, 1402

    سلام و درودتان

  5. فیروزه سمیعی

    تیر 22, 1402

    درودتان باد مهربانو خیاط پیشه نازنینم 💖
    غزل ناب و موزونی سروده اید که بر دل و جان می نشیند
    با مطلع درخشان ⁦❤️⁩✨
    زنده باد👏👏👏
    نویسا بمانید و سبز باشید و سرفراز
    🌷🍃⁦☘️⁩🌹🌺🌸⁦❤️⁩🌸🌺🌹⁦☘️⁩🍃🌷⁦

  6. سینا دژآگه

    تیر 22, 1402

    سلام و عرض ادب بانوی بزرگوار
    با دلی خسته دگر فرصت ِ پروازی نیست
    از ازل قسمت ِ من جز قفسی بود نبود
    بسیار زیبا و باظرافت بود. درود بر طبع و قلمتان.
    پیروز باشید🌺🌺🌸

  7. معین حجت

    تیر 23, 1402

    درود بر شما بانو خیاط‌پیشه بزرگوار و مهربان …
    دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  8. مدینه ترکاشوند

    تیر 23, 1402

    درود ها
    چون همیشه بیست عزیز استادم
    قلمتان نویسا

  9. مهدی سیدحسینی

    تیر 27, 1402

    درود خانم خیاط پیشه
    زیبا بود شاد و سلامت باشید 🌷🌷

  10. سلام و درود فراوان
    ما را چاره به جز زانو زدن در برابر این خلق زیبایی نماند
    آفرین بر من که استادی مانند شما دارم
    آفرین بر شما که همه زیبایی گلی که همراه است تنها زینتی برای گل کلام شماست.
    پاینده و سرفراز باشید.
    🌹🌹🌹🌹🌹

  11. مهدی محمدی

    مرداد 3, 1402

    سلام و عرض ادب بانو خلعت پیشه گرانقدر و گرانمهر

    همچون همیشه غزلی زیبا خواندم از قلم ناب و زرنگارتان

    تابنده باشید به مهر🌺🌺🌺

  12. شیما رحمانی

    مرداد 5, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌹

  13. شیدا شهبازی

    مرداد 6, 1402

    سلام و درودلذت بردم
    در پناه خدا
    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا