🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصر تنهایی

(ثبت: 262227) مرداد 3, 1402 

 

من با هر آجری که به سمتم پرتاب شد
دیوارها ساختم
حال بر بالاترین طبقه ی قصر تنهایی ام نسته ام
و از پنجره های فراخ و بیشمارش
به وسعت آسمانی که خدا در آن میدرخشد
می نگرم

 

سحرفهامی آهو

 

 

 

نظرها 11 
  1. علی معصومی

    مرداد 3, 1402

    درودهای فراوان
    بانو فهامی ارجمند
    ♤♤♤
    گفتی از پنجره و چشم به راهم کردی
    غرق زیبایی و رقصیدن ماهم کردی

    پشت هر منظره دیوانه ترینم اما
    بسته در حلقه گیسوی سیاهم کردی

    به خداوندی چشمان قشنگش سوگند
    نام از او بردی و لبریز گناهم کردی

    شب و روزم همه در بند هماوایی اوست
    همدم سوز دل و نغمه و آهم کردی

    نم نمک هرچه شرنگ است به کامم دادی
    عاشقم کرده و یکباره تباهم کردی
    ♤♤♤
    ✍بداهه

    • مهدی محمدی

      مرداد 3, 1402

      👏👏👏👏
      درودها استاد معصومی عزیز قلمتان تابان 🌺🌺🌺🌺

  2. پروانه آجورلو

    مرداد 3, 1402

    قصر من کی بنا شد؛ میدانی؟؟؟
    معمار این عمارت سربه فلک کشیده را می شناسی؟!
    جلوتر بیا
    خوب به نقش و نگار ایوانش نگاه کن
    ردپای اعتقاد تو به شیطان بودن من؛
    بر دیوار سنگی حک شده
    خوب به تماشا بنشین!
    سهم من از سنگ زدن تو به شیطان خیالی ات
    اینجاست؛ جغرافیایی که مرا پله پله به چیدن عشق از عمق آسمان رساند

    🖋️بداهه

    • مهرداد مانا

      مرداد 3, 1402

      تا باشد از این بداهه ها … آفرین

    • مهرداد مانا

      مرداد 3, 1402

      سلام
      یک پیشنهاد داشتم براتون :

      به وسعت آسمانی که خدا در آن میدرخشد
      می نگرم

      حالا جای دوتا فعل را عوض کنیم :

      به وسعت آسمانی می نگرم
      که در آن خدا می درخشد .

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    درود بر شما
    🙏❤️🙏❤️🙏❤️🙏

  4. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

  5. فیروزه سمیعی

    مرداد 3, 1402

    درودتان باد مهربانو سحر عزیزم ❤️
    زیبا و روایتمند و غمناک سروده اید 🌱🌹
    به جان دل نشست گرامی ام 🌼🍃
    زنده باد👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و شادمان
    🍃☘️🌺🌸❤️🌸🌺🌹☘️🍃

  6. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1402

    سلام و درود

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  7. مينا امينی

    مرداد 3, 1402

    سلام مهربانو
    رقص قلمت نویسا
    مانا باشید به مهر 🌸🌸🌸

    • سحر فهامی

      اسفند 19, 1402

      درودتان 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا