🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب زمستانی

(ثبت: 763) بهمن 20, 1394 

انگار…
خانه تکانی می کند…
       قلب زمستانی او….
                    در …
                        ریزش برف…
و من…
    چه کودکانه…
        دل خوش کردم….
 

ماجد
 

نظرها 10 
  1. عسل رادمنش

    بهمن 21, 1394

    سلام و مهر

    بسیار زیبا/مانا باشید

  2. طارق خراسانی

    بهمن 21, 1394

    سلام و درود خدمت جناب ماجد

    بسیار زیبا سروده اید

    مانند همیشه عالی ست

    در پناه خدا…………………….

  3. دینا پاکزاد

    بهمن 21, 1394

    سلام

    خیلی زیبا بود.مرحبا

  4. سوگند صفا

    بهمن 22, 1394

    سلام و درود

    عااااااالی ست

    یاحق

  5. نگار حسن زاده

    بهمن 23, 1394

    سلام و عرض احترام

    زیبا بود

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا