🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهرهای نازک ..

(ثبت: 1561) خرداد 5, 1395 

بسمه تعالی

آه عالم سوز من در سینه می گیرد تو را

قاب دل مانند یک آیینــه می گیرد تو را
 

دوستی های مرا باور نکردی  نازنین

قهر های نازک دیرینه می گیرد تو را
 

عشق را در چشم های مهربانت  دیده ام

قلب های پاک ، هر آیینه می گیرد تو را
 

آسمان آبیست اما چشم هایت تر شده

برق ابر این دل بی کینه می گیرد تو را
 

روز ها را می شمارم تا بیایـــی از سفر
التماسم صبح یک آدینه ، می گیرد تو را