🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قوز بالا قوز

(ثبت: 3564) اسفند 16, 1395 

بازامشب برای داشتنت ، می نشینم کلَک سوار کنم

واژه ها را درشت و ریز کنم ، روی خودکار اَلَک سوار کنم

ترس از ارتفاع هم دارم آرزو مانده بر دلم که شبی

دست در دستِ هم تورا ببرم روی چرخ و فلک سوار کنم

روی جلدِ کتاب اشعارم طرح چشم تو را قلم بزنم

با همین شیوه دلبری بکنم به همین نیمه افتخار کنم

گفته ای شعرهم نمی خوانی این شده قوز روی بالا قوز

می نویسم مچاله می کنم و مانده ام بعد از این چکار کنم

وزن شعرم فدای لبخندت

 می روم گوشه ای بایستم و

مثلِ سال هزار و سیصد و شصت

 سرِ راه عبور خاطره ات

متلک های تک نثار کنم

مهدی صادقی مود