🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 كيك سيب

(ثبت: 4763) شهریور 16, 1396 
كيك سيب

 

زندگى 

پختنِ كيك سيب است

كار دشوارى نيست

حاصل ساده ترين تركيب است

 

برملا كردن احساس اجاق

در دلِ داغترين ثانيه هاست

حجم خوش طعم طلايى رنگش

نرم و موزون و لطيف

مثلِ روييدنِ شعرى زيباست

 

كيك وقتى خوب است

كه فضا پر شود از رايحه ى گرم مهيا شدنش 

بى صدا تا لبه ى قالب اگر قد بكشد

با خودش مى بَرَدَت ميلِ تماشا شدنش

 

عصرهايى كه دلم مى گيرد

خسته از تلخىِ داغِ تكرار

قهوه ام را با كيك

بودنم را با شعر

رو به يك پنجره ى باز به هيچ

مى چشم زمزمه وار…

 

#غزل_آرامش

 

نظرها
  1. مهران اسدپور

    شهریور 16, 1396

    درود و دستمریزاد …

    توفیقتان افزون باد.

  2. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1396

    سلام و.درودها بر بی نظیر ترین شاعر سرزمینم 

    در هر قالبی  غوغاگری شما تماشایی ست 

    در این  شعر نو.نیمایی  ضمن موچ زیبای احساسی که در هر سطر آن دیده می،شود مضمون نو و.منحصر بفردش چشم خواننده را به خود  خیره  می سازد .

    در پناه خدا شاد زی

  3. طارق خراسانی

    شهریور 17, 1396

    سلام و.درودها بر بی نظیر ترین شاعر سرزمینم 

    در هر قالبی  غوغاگری شما تماشایی ست 

    در این  شعر نو.نیمایی  ضمن موچ زیبای احساسی که در هر سطر آن دیده می،شود مضمون نو و.منحصر بفردش چشم خواننده را به خود  خیره  می سازد .

    در پناه خدا شاد زی

  4. سیدعلی مجیدی

    شهریور 17, 1396

    درود برشما 

    تجسم فوق العاده ای بود

    زیبا و دلنشین

  5. مجید مصطفوی (ماجد)

    شهریور 25, 1396

  6. مه ناز نصیرپور

    شهریور 27, 1396

    شعرهایتان حرف ندارد بانو

  7. جواد مهدی پور

    آبان 1, 1396

    درود بر استاد مسلم شعر  بانو آرامش گرانقدر

    زیبا سرودید

    مرحبااااااااااا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا