🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لوح محفوظ ..

(ثبت: 4048) اردیبهشت 23, 1396 

بسمه تعالی

نیست چون در خلوت شب ها  حجابی در میان

می نهم از جام لب هایت     شــــرابی  در میان

 

بس که می چرخانی آن موی کمر را  تا سحر

موج گیسوی تــو دارد    پیچ  و تابی در میان

 

ما که از دنیا به جز ” می ” دست خود را شسته ایم

در جهانِ   ما و زاهد  هست   آبــــــــــی در میان

 

لوح محفوظ ست   لب هایت در این بزم وصال

تا تو لب وا می کنی    آید کتابـــــــی در میان

 

اهل عرفان  از نگاهت   پی به مطلب می برند

نیست بر جویای دل   جز تو   جوابی در میان

 

از هوای گوهر دریای ژرف بی کـــران

راز های بسته  دارد  هر حبابی در میان

 

نیست این وحدت سرای آفرینش بی فروغ

در دل هر ذره باشد  آفتابــــــــی در میان

 

از نگاه سالکان   هر روز ، صبح محشر ست

مرگ یعنی   هر کسی دارد حسابی در میان