🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه زیبای مهان،

(ثبت: 5345) دی 26, 1396 

تقدیم به بزرگ بانوی شعر پاک

خواهر گرانقدر، سرکار خانم فاطمه اکرمی

جان جانان جهانی خوش باش

وَه  که آرامش جانی خوش باش

دل ما تشنه ی  مهر است  و تو آن

چشمه ی آب روانی خوش باش

نگران دل  اندوه کشان

دشمن فصل خزانی  خوش باش

ماه  زیبای  مهان،  در دلِ من  

تا ابد  “ماه ” بمانی خوش باش

شب به بی راهه  اگر بُرد  مرا

هادی شب زدگانی خوش باش

شعر، احساسِ دلِ عاشقِ توست 

دختر شعرِ زمانی، خوش باش

26 دیماه 1396

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):