🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مبادا بروی

(ثبت: 240140) تیر 4, 1400 
مبادا بروی

مبادا بروی

زندگی با تو چه زیباست مبادا بروی
سور هر ثانیه برپاست مبادا بروی

کوخ ویرانه ی دل باهمه ی کهنگیش
کاخ زیبائی دنیاست مبادا بروی

ای که الهام گر شعر و غزل های منی
شعر من شور مصفاست مبادا بروی

خانه ی دل شده آماجگه سیل غمت
با تو آرامش دریاست مبادا بروی

گرچه گل نیست دراین باغ خزان دیده ی ما
گلشنی باتو شکوفاست مبادا بروی

نقدما از تو همین بس که شدی گوهر دل
دل من لؤلؤ لالاست مبادا بروی

من به مصلوب خم موی تو بر دار شدم
دل گلاویز چلیپاست مبادا بروی

دل “نسرین” شده شیدای هویدائی تو
عشق من عشق زلیخاست مبادا بروی

28/1/1400
پ_ن

ای عشق چرا مست و خرابی تو مرا
دلتنگ توام بده جوابی تو مرا

حالا که شدی ساقی شیراز دلم
زحمت بکش و بده شرابی تو مرا

#نسرین_حسینی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):