🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجال نگاه

(ثبت: 249683) مرداد 13, 1401 

 

به شوق روی تو گر افتدم مجال نگاه
چو کوه گسسته شوم چو آینه به پگاه
مباد که ذهن من اکنون خطور خلل کند
مگر شهاب وار پرکشم به آسمان سیاه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 10 
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 13, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹

  2. مرداد 13, 1401

    کنج اتاق افتا ده ام
    با
    خیالاتی مبهم
    رل زده ام
    به رنگ خاکستری سقف
    که
    هرروز مرا اشغال کرده است
    (هوشنگ خدادادی)

  3. مرداد 15, 1401

    بگزار مرا
    می خواهم
    تنها باسم
    در
    این روزهای تلخ
    و
    فکرهای مبهم

  4. مرداد 15, 1401

  5. هوشنگ خدادادی

    مرداد 17, 1401

  6. هوشنگ خدادادی

    مرداد 17, 1401

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا