🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجموعه چامک ۰۴

(ثبت: 209361) اردیبهشت 13, 1398 

■ مانند شام
بعد از سقوط داعش
جا مانده رد پایت
بر ویرانه هایم!

■ هی نپرس که دردت چیـست؟
چشمانِ توست…

■ آغوش کوچک ات
برای اندوههای بزرگ من
سرزمین بی مرزی است
که در آن دروغ نمی گویند،
فصل ها!
به بهار و زمستان تن ات
من، ایمان دارم.

■ دوست داشتن
زمان نمی شناسد
جاده ای است
که هر گاه قدم می گذارم
به تو می رسم.

■ در من
دلشوره ای زندگی می‌کند
از جنس تو
سرو می‌كنند،
هر روز عصر
قهوه‌ی تلخ نبودنت را.

#چامک
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
ZanaKORDistani63@
mikhanehkolop@
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

 

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 13, 1398

    درود بر شما استاد فلاحی عزیز.
    در نوع خود کم نظیر است .
    آفریتنتان باد

  2. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 13, 1398

    دوست داشتن زمان نمی شناسد

    عالی سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    زنده باشید جناب فلاحی عزیز

    درود بر شما🙏🍃🍃🍃🍃🌹

    • زانا کوردستانی

      اردیبهشت 13, 1398

      درود استاد مهدی پور

      پاینده باشید

      🌹🌹🌹🌹

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست🌹🌹🌹🌹🌹

  4. علی

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام و درود

    شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا