🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 محبوبم

(ثبت: 243229) آذر 11, 1400 
محبوبم

 

محبوب من
داشتم به تو فکر می‌کردم
جهان
به انتها رسید…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 11, 1400

    سلام

    بی دوست جهان بی ارزش است

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. خسرو فیضی

    آذر 11, 1400

    . استاد ارجمند شعری کوتاه . زیبا و دلپذیر
    . را خواندم
    . و چه محبوبه ای که اندیشه اش جهانی را
    . به نابودی کشید!!!!😂😂🌸را
    . خواندم و چه خوب است که نظرات ارزشمندتان را
    . از دوستان دریغ نکنید . متشکرم 🌸🌸

    • درودها
      سپاسگزارم از حضورتان
      شادم از دیدارتان🌺🌺🌺

  3. فریبا نوری

    آذر 11, 1400

    درود جناب نعمت پور گرامی
    عاشقانه زیبایی است

    اگر اشکالی ندارد دوست دارم بدانم کدام دریافت به احساس شاعر نزدیک تر است؟

    داشتم به تو فکر می کردم / (که ناگهان) / جهان به انتها رسید
    یا
    (وقتی) داشتم به تو فکر می‌کردم/ جهان به انتها رسید
    یا
    (آنقدر) به تو فکر کردم / که جهان به انتها رسید
    یا
    هرگاه / به تو فکر می‌کنم/ جهان به انتها می‌رسد

    یا هیچکدام
    🌷🌷🌷🌷

    • درودها بانو نوری
      سپاس که می‌خوانید
      مورد اولی که فرمودید
      🌺🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    آذر 11, 1400

    سلام و درود
    کوتاه و زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا