🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرا به تو، تو را به من

(ثبت: 256422) بهمن 30, 1401 

 

مرا به تو،

تو را به من،

نشان نداده‌ است آینه.

من و تو سیرتیم و آینه،

_ دلش برای فحش چون که تنگ نیست_

هیچگاه،

صورتی از آن نشانمان نداده و نمی‌دهد.

مرا مگر خودم به تو نشان دهم.

تو را مگر خودت به من نشان دهی.

بیا و هر چه فحش هست را

نثار سیرتِ پلیدِ خود کنیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 30, 1401

    سلام استاد
    چه سروده ای!
    عالی ست
    باعث شد بگویم :

    لعنت به من
    که در آغاز مانده ام…

    در پناه خدا 🌱❤️❤️👌👌👌👌❤️❤️🌱

  2. مهدی سیدحسینی

    بهمن 30, 1401

    درود جناب حاج محمدی
    دلتون شاد
    با آرزوی موفقیت و تندرستی 🌹🌹

  3. رسول علی محمدی

    بهمن 30, 1401

    سلام و درودها استاد
    خیلی زیبا بود
    مانا و توانا باشید و گوهر وجودتان مصون از تلخی و گزند روزگار🙏🌹

  4. درودها احسنت قامتان جاودان باد👏👏👏👏