🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگِ اطلسی

(ثبت: 262199) مرداد 1, 1402 
مرگِ اطلسی

 

باران؛ حسود بود
و
ایوان؛ کم طاقت
اطلسی؛
دق مرگ‌ شد.

 

 

 

 

نظرها
  1. فیروزه سمیعی

    مرداد 1, 1402

    درودتان باد دوست عزیزم ❤️
    شیما جانم 🌹
    زیبا و تاثیر گذار و روایتمند
    زنده باد جانا
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • شیما رحمانی

      مرداد 2, 1402

      درود فیروزه ی عزیزم ممنون از مهر نگاهت🙏🌹❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا