🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگِ مزرعه

(ثبت: 228305) تیر 5, 1399 
مرگِ مزرعه

 

توافقِ کلاغ‌ها وُ،
مترسک‌ها بود که،
به کارِ مزرعه؛
خاتمه داد!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_هاشور

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    🌷🌺🌹

    • سعید فلاحی

      تیر 8, 1399

      درود و ادب و احترام

      سپاس از حضورتان🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا