🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ برکه

(ثبت: 236687) اسفند 10, 1399 

– مرگ برکه:

ماهی‌ها که مردند؛
برکه
– از درد تنهایی
خشکید!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 10, 1399

    سلام سعید عزیزم

    چه کوتاه زیبایی
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

    • سعید فلاحی

      اسفند 20, 1399

      درود و ادب استاد طارق

      ممنون از شما

  2. مدینه ترکاشوند

    اسفند 10, 1399

    درودها
    لذت بردم
    ایامتان بخیر و خوشی

    🌸🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا