🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مسدود

(ثبت: 235798) بهمن 8, 1399 

 

خودت با خودت
من با من
شاید وقت آنست
چند شعر ابدی
در کوتاهی موهای خودم بکارم
جایی که
مرا در خودم مسدود کرده اند

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 8, 1399

    🌹👏👏👏👏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1399

    سلام

    نقد شعر تو در این مصرعِ ذیر آمده است
    (شعر های تو شکوه ابدی می باشند)

    شک ندارم ملکه شعر سپید پاک بر فراز بوده و در فراز باقی خواهد ماند.

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👌❤️🌿

  3. حسین شیرکوند

    بهمن 9, 1399

    🌺🌹🌺🌹🌺🌹🌺

  4. امیر اصلانی

    بهمن 9, 1399

    درود بر شما

    کوتاهی زیبا و خوش حس را میهمان این قلم بودم.

    ارتباط عمودی چفت و بست شده و گویا

    نویسان و شادکام باشید

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا