🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه ی روسری ات

(ثبت: 214464) شهریور 31, 1398 

– معجزه ی روسری ات:

روسری باز کردی ولوله آغاز شده
سر هر کوی و برزن همه آواز شده
به گمانم تو رسول معجزه گری
به اشاره ات گبر با شیعی دمساز شده

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1398

    سلام و درود

    موفق و موید باشید

    در پناه خدا🌿👏👏🌿

    • سعید فلاحی

      شهریور 31, 1398

      سپاستان

      🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. امیر جلالی

    شهریور 31, 1398

    کنایه های زیبایی را بکار بردید. آثاری اینچنین بر ذهن خواننده ضربه های کوچک ولی ناگهانی می زند…
    دلنشین بود نیز… درود بر شما

    • سعید فلاحی

      شهریور 31, 1398

      درود

      ممنون از شما

      سپاس از حضورتان

  3. جواد مهدی پور

    شهریور 31, 1398

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید 💐

    • سعید فلاحی

      مهر 3, 1398

      درود

      سپاس از حضورتان👏👏👏در پناه خدا

  4. مينا امينی

    مهر 1, 1398

    درود هنرمند
    مانا باشید و موفق💐

    • سعید فلاحی

      مهر 8, 1398

      درود بی پایان

      🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا