🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملالِ حلال

(ثبت: 257815) فروردین 10, 1402 
ملالِ حلال

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نو روزِ غمت رسیــده نوروزم نیست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اقبالِ بلند و بختِ پیـــروزم نیست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ای‌ عشق به احتــــرامِ تو می‌میرم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حالا که علاجِ دردِ جان‌سوزم نیست
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ