🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منتظر

(ثبت: 228947) مرداد 6, 1399 

– منتظر:

چهل سال هم بگذرد (چهل سال گذشته و من هنوز منتظرم)
منتظرت می‌مانم
تا نفست را
لبخندت را
استخوان‌هایت را
از لوث ترکش‌های زنگ زده بیالایم
و در چشم‌هایت سوسن و یاس بکارم
و پیشانی‌بندِ سرخ یا حسینت را
دوباره گره بزنم.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!
#شعر_هاشور

 

 

 

نظرها 10 
  1. امیر جلالی

    مرداد 6, 1399

    عاشقانه ای از جنس خاک و خون و طوفان غیرت…
    درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      مرداد 10, 1399

      🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

  3. حسین شیرکوند

    مرداد 6, 1399

    👏👏👏👏🙏

  4. اکبر رشنو

    مرداد 6, 1399

    سلام و
    درودها

    بسیار جالب وروان و پر مغز و معنا
    دستمریزاد🌺🌺🌺🍃

    • سعید فلاحی

      مرداد 10, 1399

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸💐🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  5. موسی ظهوری آرام

    مرداد 6, 1399

    سلام
    و آفرین

    • سعید فلاحی

      مرداد 10, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏🙏سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا