🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 منشور

(ثبت: 244698) بهمن 1, 1400 
منشور

 

برف
یعنی :
ریزش سپید بی مثال و شمار
گشود بی دریغ پنجره های رویش روزان امید
بجای یأس ،یاس بکار
در چشمان تنهایی و انتظار
تو شرط منصوران شدنی
به بی عدد اینهمه زوایای منشوران معنی

#اکبر_رشنو

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 1, 1400

    سلام و درود و ارادت،
    بسیار زیبا، زمستان برفی تان
    زیبا و پر از یاس امید 🌿🌿🌿🌸🌸🌸🌿🌿🌿

  2. درودها بر حضرت استاد رشنو عالیقدرم
    بسیار عالی و زیبا سرودید مثل همیشه
    بهره بردم از قلم بی همتایتان
    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1400

    سلام بر استاد رشنو

    درودتان

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا