🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهیا!

(ثبت: 223537) اسفند 16, 1398 

 

– آدم –
بسازی ام
” دلم ” که می گیرد
می سازم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 16, 1398

    یاد آور ضرب المثل :

    آدم شدن چه آسان ! انسان شدن چه مشکل !!!

    سلام و درود

    استاد نعمت پور عزیز

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🍃

    آدمی بینی به خو انسان نما
    همچو دد ، درنده ای در بین ما

    یاد گرگی میش افتی بنگری
    جلوه با حق ، باطلی تشخیص لا

    ولی اله بایبوردی

    16 / 12 / 1398

    💐🍃🍃🍃🍃🍃💐

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 16, 1398

      درود بر شما
      حضور سبزتان بسیار ارجمندست

      سپاس از نظر لطف آمیز تان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا