🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مه گرفته..؟

(ثبت: 245312) بهمن 23, 1400 

 

آماده شد تا فاصله از سر بگیرد
قلب به غم حساسم از ماتم بمیرد

بیرون زد از خانه بفهماند که قهر است
جامی که با رفتن بریزد کام زهر است

گفتم مسیر پیش رو را مه گرفته
گفت احتمالا عشق ما هم ته گرفته ؟

گفتم مرو ؛ حتی سرش را برنگرداند
حتی نگاهش را به پشت سر نچرخاند

او رفت من در حسرتش با غم هم آغوش
با آنکه میدانم شدم آسان فراموش

تنهایی آمد خیمه زد بطن وجودم
فهمیدم عمری عاشقی یکسویه بودم

هر روز در فکر جواب این سئوالم
کایا من او را بال و پر ؛ یا اوست بالم ؟

پیرنظر (سلیم). . . زمستان ۱۴۰۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    بهمن 23, 1400

    . با سلام و درودهایم پاک 🌺
    . استاد ارجمند چه در سایت شعر ایران و چه در اینجا اشعار زیبایتان را می خوانم و می آموزم راه سرودن را امید که در پرتوی رحمت خداوندی باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 23, 1400

    سلام
    تنهایی آمد خیمه زد بطن وجودم
    فهمیدم عمری عاشقی یکسویه بودم

    هر روز در فکر جواب این سئوالم
    کایا من او را بال و پر ؛ یا اوست بالم

    یک) در بطن وجودم بهتر نیست البته در وزن نمیگنجد
    دو) سوالم
    سه) کایا هم اندکی غریب است

  3. عرض سلام و ادب خدمت استاد پیر نظر ، یار و همراهمان در سایت شعر ایران. قلمتان مانا.
    🌹🙏🙏🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا