🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موجّه

(ثبت: 243833) دی 4, 1400 

 

آسمان
باز هم کَلَک زد
رنگین کمان گفت:
ابر به دیدن خورشید
نرفته است
سکوت باران
موجّه نبود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    دی 4, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . ایراندُخت گرامی اندیشه نابتان مرا از تحسین
    . بخنده وا میدارد !!! بسیار عالی . . نوعی شعر را
    . تجربه می کنید !!! موفق و پایدار باشید
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

  2. سلام فاضله جان

    عجب ایهامی!

    خوب داری کار را سخت می کنی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا