🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مولودیه

(ثبت: 448) دی 7, 1394 

(1)

با آمدن محمد(ص) آن شمس هدی

دلها شده آشیـــانــه ی نور و صفا

تردید مکن کـه گفت بـا خلقت او

تبریک بـــه آفرینش خویش خدا

(2)

با آمدن محمد(ص) آن ختم رسل

جبـریــل به امر آفریننده ی کل

بر هر نفسش دمید انفاس مسیح

درهرقدمش نشاندصدشاخه ی گل

(3)

در مقدمت ای یگانه ی ملک وجود

خورشید و مه وستاره آمد به سجود

میلاد تـو پشت جاهلیّت بشکست

تا پنجره رو بـه باغ توحید گشود

(4)

خواهی اگر از خدای سبحان درجات

با بــذل عنایت و وفـــور برکات

بفرست شبــانه روز تا گاه ممات

بر خاتم انبیـا محمد(ص)صلوات.