🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میخواهمت زیاد

(ثبت: 223591) اسفند 22, 1398 

 

من از راهرویِ تنگِ چشمهایم
– دستم –
به چشمهایت نمی رسد
باور کنم هنوز
دوستم داری، زیاد؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 22, 1398

    در تمامی لحظات دوست دارم با تو بودن را

    سلام

    جناب نعمت پور عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌿

    ای به زیبایی ، جمال آرا ، نما
    جلوه چون ماهی و مهری هر کجا

    روز مهری شب به ماهی چون نگاه
    یادِ معشوقی کنم از من جدا

    ولی اله بایبوردی

    22 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 26, 1398

      درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق
      🌷🌷🌺🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا