🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامرادی

(ثبت: 239263) خرداد 3, 1400 
نامرادی

 

غمی که با دل من در نبرد آمده است
به همنوایی اندوه و درد آمده است

به پشتگرمی حسن تو اعتمادم نیست
که عشق را خبر از فصل سرد آمده است

به خون دل نتوانم نوشت شرح فراق
که سرنوشت مرا مرگ زرد آمده است

مرا به سیر مسیر وفا مخوان که بلا
هماره همسفر رهنورد آمده است

نصیبه ای به جهان غیر نامرادی نیست
به ورطه ای که در آن خسته مرد آمده است

ز دوست خاطره ای خوش مرا به یاد نماند
به شهر خاطر من ریزگرد آمده است!

خوشا کسی که به میدان جنگ با غم یار
بریده از همه پیوند و فرد آمده است

به یاد روی تو بودم که عشق داد نوید
کسی که حال دلم خوب کرد آمده است.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    خرداد 3, 1400

    🌺🌻💐🏵️🌷🌹🌸

  2. بهروز پژواک

    خرداد 4, 1400

    درودها شاعر توانا و گرانقدر جناب خوش عمل کاشانی . بسیار زیبا و فاخر بود .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا