🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه

(ثبت: 224681) اردیبهشت 8, 1399 

 

خود را به دار آویخت

تمام وسایل متوفی

کیف پولش

یک فندک

چند نخ سیگار

یک حلقه نامزدی

یک نامه به متن زیر

اگر قرار باشد

روزی از من سرد شده باشی

و روزی نشنوم ازت که دوستم داری

برای چه

برای که

نفس بکشم

بودن با نبودنم

مگر فرقی میکند؟

1398.01.30

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا