🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نام علی

(ثبت: 214493) شهریور 15, 1398 

– نام علی:

با نام علی زبان ما گویا شد
از نور علی دیده ی ما بینا شد
از بوته ی محمد، علی گل کرده
دل ها همه بر روی علی شیدا شد

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

نقدها
  1. اسماعیل علیخانی

    شهریور 15, 1398

    سلام و آفرین
    ماجور باشید
    در مصرع سوم کمی مشکل وزنی هست که اگر
    به جای” محمد” بگذارید”مصطفی” مشکل برطرف می شود
    🌸🌸🌸

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 15, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 15, 1398

      یا علی

      🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌈🌹🌷🌺🌸

  2. سلام و درودتان باد جناب فلاحی

    شادکام باشید

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      عرض ادب و احترام

      🌹🌷🌺🌈🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا