🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نبرد با تاریکی

(ثبت: 235774) بهمن 16, 1399 

– نبرد با تاریکی:

مهتاب باشد،
— یا آفتاب؛
فرقی نمی کند
من،،،
شعر هایم را
برای شمع هایی می نویسم که؛
در نبرد با تاریکی،
— شهید شده‌اند!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 16, 1399

    ☘️🌸☘️🌸☘️🌸☘️

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 16, 1399

    درودها و سپاس هایی از جان
    نثار قلب مهربانتان
    شاعر والا مهر
    🌸🌹🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا