🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نخل سبز ..

(ثبت: 3224) بهمن 8, 1395 

بسمه تعالی

آه را  چون لاله  درلای جگر پیچیده ام

اشک را  در لابلای  چشم تر پیچیده ام

قدر مروارید جان را  از صدف آموختم

عشق را درجامه ی داغ جگر پیچیده ام

در گلستان خار را با گل صمیمی دیده ام

قهر را با آشتی  بر یکدگر پیچیده ام

چونکه در آغوش تو  آرامش جان  یافتم

دست هایم را   چنین  دور کمر  پیچیده ام

ساده لوحی بین  که بر تکریم  یار بی وفا

در قبای عشق ، دل را چون گهر پیچیده ام

هر چه کمتر   مهربانی  از غزالان دیده ام

نیمه شب ها در غم خود  بیشتر پیچیده ام

من ز بیم سنگ طفلانی که بازی می کنند

مثل نخل سبز ،  سر را  از ثمر پیچیده ام