🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندانستن

(ثبت: 223606) فروردین 7, 1399 

 

– ما –
اگر میدانستیم
” تنهایی ” چیست
نجاتش میدادیم
مترسک را
مترسک ها را …!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    فروردین 7, 1399

    درود همشهری گرامی
    سال نو بر شما مبارک
    🌷🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      سپاس از حضورتون خوش امدید
      سال نو شما هم مبارک
      در پناه حق

  2. علی معصومی

    فروردین 7, 1399

    درود بر شما
    ●●●♡●●●
    جناب نعمت پور نازنین
    ☆☆☆☆☆
    قلمت مانا
    ¤¤¤¤
    اندیشه ات پویا
    ◇◇◇◇
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      حضور سبزتان بسیار ارجمندست

      سپاس از نظر لطف آمیز تان
      در پناه حق

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 7, 1399

    درد تنهایی👌

  4. طارق خراسانی

    فروردین 7, 1399

    سلام‌ و درود بر حضرت دوست
    لطفا جهت انتخاب داوران به آدرس پست ذیل تشریف آورده و چنانچه مایل هستید جزو اعضای هیئت داوران باشید در آن پست اعلام تا با رای اعضا به امر داوری بپردازید.
    http://sherepaak.com/224434/فراخوان-برای-انتخاب-هیئت-داوران

    در پناه خدا🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا