🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ندانیم

(ثبت: 238676) اردیبهشت 15, 1400 

ندانیم
مهمان سر خوان خداییم و ندانیم
دعوتشده لطف و عطائیم و ندانیم

از روز ازل شاهد اسرار الستیم
پیمان شکن عهد بلی’ییم و ندانیم

الناسُ نِیامُوا…چقَدَر جمله نابیست
دلبسته این حال و هواییم و ندانیم

یکبار دگر فرصت ماه رمضان رفت
بیچاره بی چون و چراییم و ندانیم

عمر است که با بیخبری در جریانست
با هر نفسی رو به فناییم و ندانیم

“مردان خدا پرده ی پندار دریدند”
امروز ببین ما به کجاییم و ندانیم

آیا بسلامت برسد لحظه ی فردا؟!
یا رهگذر خوف و رجاییم و ندانیم

یا ایهاالانسان ما غَرَّک…خواندیم
پابند همین حول و ولایبم و ندانیم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1400

    سلام و درود
    ل ای
    مانند همیشه زیبا و عرفانی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 15, 1400

    امروز ببین ما به کجاییم و ندانیم

    سلام
    مثل همیشه بسیار عالی
    طاعات و عبادات قبول حق
    سپاس
    🌿🍃🌿🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا