🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشانی

(ثبت: 217358) آبان 13, 1398 

تازه ترین عکس ات را بفرست
چشمهایت پیدا باشد
و دست هایت

به پستخانه برو
عکس را در پاکتی بگذار
و آن را
به عطر تن ات
آغشته اش کن

بگذار این عکس
از شهرهایی که بین ما است بگذرد
بگذار فاصله را
پشت سر بگذارد
و وقتی به دست من می رسد
نشانی تو را داشته باشد

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    آبان 13, 1398

    درودها

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    رخ به زیبایی چو ماهی
    رؤیتی در آن سیاهی

    بُعد منزل هست امّا
    قُرب دارد گر چه آهی

    ولی اله بایبوردی

    13 / 08 / 1398

    🌺🌺🌸🌺🌺🍃

  2. مينا امينی

    آبان 13, 1398

    تماما دوست داشتنی
    زیباست جانم

    مانا باشید و موفق❤️❤️❤️

  3. سپیده طالبی

    آبان 13, 1398

    زیباست
    درودها نازنین بانو🌺

  4. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 13, 1398

    سلام
    همین کارو کردم
    اما شما کم پیدایی
    اینجا دوستان دوست دارند
    زیاد بیا جانم❤️

  5. ” تازه ترین عکس ات را بفرست
    چشمهایت پیدا باشد ”

    درود ها بانو این بند عجیب مرا تکان داد… گویی ایهامی استخوان سوز در او نهفته و یک ناکامی بزرگ…

  6. سلام بر شما بزرگوار

    زیباسرودید . درودتان باد

    💐💐💐💐💐🌿🍃🌺🌸