🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفرت

(ثبت: 215040) شهریور 28, 1398 

انگشت اشاره ام را
جلوی دید چشمهایم
جلوی قدم هایت
سر می بُرَم
اگر تو را اشاره کند
و برای دلم بخواهد
من
دیگر
بیزارم از تو…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 28, 1398

    درود هنرمند
    با آرزوی موفقیت های روز افزون
    مانا باشید 💐

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 28, 1398

      درودها بانو امینی
      سپاسگزارم از حضور سبزتان
      شادزی

  2. علی معصومی

    شهریور 28, 1398

    درود و افررریین
    جناب نعمت پور نازنین
    🌺🌺🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 28, 1398

      جناب معصومی عزیز درودها
      ممنونم از حضور های بی ریاتون
      سپاسگزارم
      تندرست باشید

  3. حامی شریبی

    شهریور 28, 1398

    درودتان باد
    شاعر خوبیها

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 28, 1398

      درودها جناب شریبی
      سپاس فراوان برای بودنتان
      ممنونم
      شادزی

  4. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1398

    سلام عزیز جان
    عجب!
    چقدر بد کرده که شاعر نازنین و لطیف ما را تا این حد آزرده است.
    از حفظش باید کنم روزی به دردم خواهد خورد.
    در پناه خدا
    🌿❤️🙏❤️🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 28, 1398

      درودها جناب خراسانی بزرگوار
      نا خواسته واژه هایی آمدند و به خط شدند
      کاشته ام مخاطبی را به دوش نمیکشد
      ممنونم از اینکه همواره هستی و پر مهری
      شاد و تندرست باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا