🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نفسی، تنها…

(ثبت: 221293) دی 30, 1398 

 

چه می خواهم از این دیوار
از این پایانِ جاری، با ریشه های پیرِ خشکسالی!
امیدی در دلم
خونش رسیده بر لبِ رویایِ چشمانت
منِ بی روح، از این صبح غم انگیزی
چه می خواهم
بجز دستی
به روی گونه هایِ خیسِ بارانم!
به باد گفتم
کجاست؟
آنکه من می خواهمش!
زیر لب گفتا
به دنبالِ چه می گردی؟
نفس هایت
شده تنها…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا